راز و راز جهان برای رسیدن به تمام خواسته ها می تواند برای همه سرگرم کننده باشد کائنات

Wiki Article

کائنات بسیار قدرتمند است و دارای فراوانیست اما قدرت این را ندارد که بر زندگی ما بدون خواست و اراده خودمان تاثیری بگذارد.

بر اساس اعلام ناسا و آژانس فضایی اروپا، اخترشناسان با مطالعه بیشتر کهکشان «فانتوم» می‌توانند به منشا و ساختار مارپیچ‌های کهکشانی پی‌ برده و درباره نخستین مراحل تشکیل ستاره‌ها در کیهان و ۱۹ کهکشان نزدیک به کهکشان راه شیری، اطلاعات دقیق‌تری کسب کنند.

د علمي او کلتوري غونډو خبرتياوي او راپورونه هرکله راوليږئ خو د تخيکي ستونزو د مخنيوي په خاطر هغه ليکني مه راليږئ چي له نورو ويبپاڼو کاپي سوي وي يا يې نورو ويبپاڼو ته هم ليږئ.

کائنات چه کسانی هستند؟ یکی از بهترین راه ها برای فرستادن ارتعاش خواسته و اهدافتان استفاده از قانون شکر گزاری است. شما باید برای تمام اهداف خواسته هایی که دارید شکر گزار باشید تا بتوانید به درستی از راز و رمز کائنات استفاده کنید.

همچنین می توانید این نظرات و پیشنهادات را از طریق بخش تصاویر ارسالی شما برای ما ارسال کنید تا با اسم و مشخصات خودتان در همین بخش نمایش داده شوند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وقتی به راز و رمز رسیدن به موفقیت پی ببرید، دیگر لازم نیست که بیش از حد توانتان کار کنید؛ آتش شور و اشتیاق شما، باعث می‌شود شما به ایده های جدیدی برسید. شما باید نشان دهید که به خودتان و توانایی هایتان ایمان دارید، و نیازی نیست که برای کسب موفقیت ، راز کائنات کاری را بارها انجام دهید.

واضح است که با این کار هیچ وقت آن لکه پاک نخواهد شد. اگر قوانین جذب برای شما جواب نمی دهد به خاطر این است که از درونتان شروع نکرده اید. افکار مثبت به اتفاقات مثبت و افکار منفی به اتفاقات منفی ختم می شود. افراد موفق ، موفقیت خود را حاصل این می دانند که افکار خود را متمرکز کرده و به سمت چیزی مه می خواهد هدایت کنند. وقتی زاویه نگاهتان تغییر می کند واکنشتان به مسائل نیزتغییر می کند و در نتیجه زندگی تان هم تغییر خواهد کرد.

در زندگی اشخاص معجزات گوناگونی پیدا میشود. جذب ثروت، معجزات شفای جسمانی، التیام ذهنی، بهبود روابط و جذب شخص خاص.

توجه کردن به ناخواسته‌ها باعث ایجاد و پیدایش ناخواسته‌های بیشتری وارد زندگی‌تان می شود. برای کائنات فرقی ندارد که به چه چیزی فکر می کنید و یا ارتعاش چه چیزی را می فرستید‌، اگر انرژی منفی دریافت کنند یک ناخواسته و چیز منفی را وارد زندگیتان می کنند، اما اگر انرژی مثبت دریافت کنند یک خواسته و چیز را درون زندگیتان پدید می‌آورند.

شما با این ۶ روش می توانید درخواست اهداف و خواسته‌هایتان را خیلی دقیق و واضح به کائنات بفرستید و نتایجش را بعد از مدتی درون زندگی خود ببینید.

تمرین کردن یکی از مهمترین بخش‌ قانون جذب در جهت رسیدن به آرزوهایتان می باشد. در اختیار گرفتن و کنترل کردن ذهنتان به تنهایی کار بسیار سختی است و ساده ترین راه ممکن برای آن که ذهنتان را در اختیار خود بگیرید تمرین کردن به صورت روزانه می باشد.

اگر ذهنتان را در برابر افکار منفی کنترل کنید مطمئن باشید که به طور کامل می توانید سوار برزندگی‌تان شوید و به تمام خواسته و اهدافی که دارید برسید.

قانون ارتعاش و قانون جذب، یک قانون ثانویه شناخته می شود که قانون جذب بر پایه قانون ارتعاشات کار می کند و هر چیزی که در این جهان وجود دارد، ارتعاش مخصوص به خودش را دارد.

Report this wiki page